Organisatie & Medewerkers
Het vaste team van Theaterfestival Boulevard werkt het jaar rond aan de organisatie van het festival en andere activiteiten van Stichting Bosse Nova, zoals Kunstbende Noord-Brabant. We geloven dat kunst een onmisbare rol speelt in de samenleving, en werken vanuit die overtuiging samen met partners uit diverse maatschappelijke domeinen. Speerpunten als talentontwikkeling en internationalisering belichten we vanuit verschillende perspectieven, onder meer in Europese samenwerkingsprojecten. We zijn met andere organisaties, festivals en (amateur)initiatieven werkzaam vanuit Pand 18, een voormalige school in het centrum van de stad. Hier is ook Broedplaats 's-Hertogenbosch actief, waarin we samenwerken met de collega’s van Festival Cement en Theater Artemis in de context van Plan Talentontwikkeling Brabant. Onze kleine groep vaste medewerkers wordt jaarlijks uitgebreid met terugkerende tijdelijke medewerkers, stagiaires en onze onmisbare vrijwilligers.
Diversiteit & inclusie
We willen dat iedereen zich welkom voelt bij Theaterfestival Boulevard; zowel voor als achter de schermen. De verschillende talenten, meningen en perspectieven van onze medewerkers dragen hier sterk aan bij. Daarom streven we naar een grote diversiteit in onze organisatie op het gebied van o.a. culturele achtergrond, leeftijd, geslacht, geaardheid en fysieke kenmerken. Onze organisatie wordt hier niet alleen sterker van, maar ook een fijnere plek om te werken. Wij steunen dan ook de Code Diversiteit & Inclusie van de Nederlandse culturele en creatieve sector.
Beleid en omgangsvormen
Bij Theaterfestival Boulevard staan wij voor een bedrijfscultuur waarbinnen iedereen plezierig en veilig kan werken en waarbinnen misstanden en onregelmatigheden worden voorkomen. Daarnaast bieden wij een meldprocedure voor het geval dat niet het geval (b)lijkt te zijn.
In samenspraak met Van Oss en partners is een notitie opgesteld met als doel het integriteitsbewustzijn waar nodig te vergroten, inzicht te bieden in mogelijkheden en procedures om veiligheid binnen onze organisatie te garanderen en medewerkers te stimuleren elkaar aan te spreken op niet integer handelen en ongewenste omgangsvormen. Deze notitie is beschikbaar voor medewerkers en vrijwilligers van het festival. Integriteitskwesties en vormen van ongewenst gedrag kunnen worden gemeld bij de directeur-bestuurder of op informele wijze en vertrouwelijk worden besproken met onze vertrouwenspersoon mevrouw Sabine van Pelt, die bereikbaar is via sabine.van.pelt@facit.nl of Facit 0251 – 212 202.
Vrijwilligers melden zich bij het vermoeden van een misstand bij vrijwilligerscoördinator Vera Stijnen. Indien het vermoeden bestaat, dat de vrijwilligerscoördinator betrokken is bij de misstand, kan dit gemeld worden bij de directeur-bestuurder of de vertrouwenspersoon. Op deze manier willen we een prettige en veilige werkomgeving bieden voor onze medewerkers, artiesten en vrijwilligers.
Team Boulevard
Bij Theaterfestival Boulevard werkt een klein team het hele jaar rond aan de voorbereidingen van het festival. In de lente en zomer zijn we op volle sterkte - dan zijn ook de vrijwilligers, freelancers en stagiairs van de partij. We stellen ze graag aan je voor, inclusief iedereen. Want samen staan we sterk.

Peggy Olislaegers
Adviseur projecten



Willem de Leeuw
Hoofd productie en techniek
Stephan Bikkers
Programmeur pleinpodium
Ivo Dierx
Programmeur muziek
Babette Kalker
Programmamaker
Rosa van Rooij
Programmeur Fomo Fatale



Pepijn Muller
Hoofd horeca / duurzaamheids coördinator

Coralie den Adel
Projectleider publieksverbinding



Jesse van Dee
Stagiair marketing & communicatie
Mere Geijtenbeek
Stagiair marketing & communicatie
Linda van Loon
Hospitality coördinator
Vincent Wijlhuizen
Artistiek projectbegeleider Performing Gender/Dancing in Your Shoes & Gespreksleider
Karin Jonkers
Grafisch ontwerper en fotograaf
Mariëlle van der Wardt
Technisch adviseur, coordinator signing
Eric Alink
Redacteur magazines en tekstschrijver
Teddy Tops
Columnist
Dave Menkehorst
Videograaf
Aschwin van Leeuwen
Adviseur Toegankelijkheid
Frank Allard
Adviseur Toegankelijkheid
Rick Hooijberg
Adviseur Toegankelijkheid
Kim van der Weerden
Programmaproducent Festivalhart
Marianne van Andel
Producent podia & locaties
Douwe van Doornewaard
Locatiemanager
Stijn van Kessel
Vormgever festivalpleinen
Kelly Geurts
Vormgever BLVR&D
Vera Stijnen
Vrijwilligerscoördinator
Sofie Smits
Vrijwilligerscoördinator
Hans Struik
Beheerder opslagruimte
Sabine van Pelt
Vertrouwenspersoon
Frans Miggelbrink
Festivalgids
Vrijwilligers deel 1

Vrijwilligers deel 2

Algemene informatie
Boulevard is ingericht conform de Governance Code Cultuur en hanteert het Raad van Toezicht-model.
De Raad van Toezicht van Boulevard bestaat uit zes leden. Heleen Herbert treedt op als voorzitter, de Raad van Toezicht bestaat verder uit Ricardo Burgzorg, Rick Evers, Paulo Martina, Jeroen Mathot en Marieke Tetteroo.
Toezichthouders genieten geen beloning voor hun werkzaamheden, maar hebben recht op vergoeding van de door hen, in de uitoefening van hun functie, gemaakte kosten.
Beloningsbeleid
Boulevard hanteert de Fair Practice Code, zowel binnen de organisatie als in festivalverband.
In het kader van Fair Pay werken we in lijn met de CAO Nederlandse Podia voor alle medewerkers. De vaste kern is de afgelopen periode uitgebreid met medewerkers bij het team Marketing & Communicatie, Financiële Administratie en Publieksverbinding. Met zelfstandigen wordt afhankelijk van de opdracht en duur van de opdracht een arbeids- dan wel opdrachtovereenkomst afgesloten. Het honorarium van zelfstandigen wordt berekend op basis van de inschaling in de CAO met een ZZP-opslag van 50%. Voor flexibel inzetbare zelfstandigen voor korte duur, met minder zekerheid op herhaling en/of verlenging, berekenen wij een flexicurity toeslag.